بزرگترین وبلاگ دانلود موزیک و فیلم در ایران
PLAYREZA
سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 15:31 :: نويسنده : سید رضااحمدي

دانلود ورژن جدید نرم افزار UMPlayer v0.97 پلیری بسیار قدرتمند برای پخش انواع فرمتها



 ( پخش و اجرای موزیک ها و فیلم ها یکی از متداول ترین کارهایی است که با استفاده از یک رایانه صورت می گیرد، UM Player یکی از ساده ترین ابزارهایی است که می تواند نقش یک پلیر کاملا حرفه ای را ایفا کند. پشتیبانی از فرمت های مختلف و البته رایج صوتی و تصویری اولین خصوصیت مهم و بسیار کلیدی این نرم افزار محسوب می شود


 
 





ادامه مطلب ...

 

DivX Plus 8.1 Build 1.4.1.16 نرم افزاریست که با محیطی بسیار ساده در درجه اول ابزاری بسیار کامل برای پخش فیلم های DivX بوده اما در درجات بعد قادر به پخش فرمت های دیگری  تصویری نیز می باشد. اما کاربران قادرند با این نرم افزار کارهای جالب دیگری را هم انجام دهند از جمله این که لوح های فشرده را رایت نمایند ، دانلود های خود را مدیریت کنند و چندین و چند کار دیگر که با DivX می توان انجام داد. مدت کوتاهی است که نسخه ای جدید از این نرم افزار ارائه گردیده است. این نرم افزار که تقریبا به بسته ای نرم افزاری شبیه است شامل چند ابزار به نظر کوچک اما در عمل بزرگ دیگر هم می باشد. DivX Web Player  که با خود قدرت پخش فایل های مالتی مدیا شرکت DivXNetwork را به داخل صفحات وب و دنیای مجازی اینترنت خواهد کشاند.

 



ادامه مطلب ...

 

 بدون شک یک نرم افزار ضروری برای Gamer ها به حساب می آید . اگر شما مثل اکثر گیمر ها از پیام “Please Insert Disc” خسته شده اید پس Game Jackal Pro 4.1.1.2 Final را از دست ندهید. این راه بسیار ساده تر از گرفتن Image و استفاده از Drive مجازی می باشد. در نسخه جدید این برنامه اکثر بازی هایی که به دیسک نیاز دارند پشتیبانی شده است. این نرم افزار محصولی از شرکت slysoft میباشد .

 

                                                     http://sabood.ir/wp-content/plugins/rss-poster/cache/9945d_images.jpg



ادامه مطلب ...

 

 CutePDF Writer 2.8.0.6 نرم افزاری رایگان برای تبدیل انواع فایلهای تصویری و متنی نظیر : WORD , XL PPT و صقحات اینترنتی را به فرمت PDF دارا میباشد , این نرم افزار با ساخت یک پرینتر مجازی در رایانه شما کار تبدیل انواع فایلها را برای شما فراهم میکند.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, :: 21:35 :: نويسنده : سید رضااحمدي

 

 ClamWin Free Antivirus 0.97 یک آنتی ویروس رایگان مخصوص تمام سیستم عامل های شرکت ماکروسافت از قبیل 7/Me/2000/XP/2003 و Vista می باشد. این آنتی ویروس که به صورت متن باز (open source code) ارائه شده است دارای سیستمی قدرتمند جهت جلو گیری از ورود و فعالیت ویروس ها تروجان ها و کرم های اینترنتی می باشد. دارای ستاپی بسیار ساده و روان و آپدیت رایگان و نامحدود. شما به راحتی میتوانید این آنتی ویروس را دانلود کرده و با خیالی راحت به کار در رایانه و اینترنت بپردازید. هم اکنون شما میتوانید این آنتی ویروس رایگان را از سایت .:: DL4FA ::. دریافت کنید .

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, :: 21:34 :: نويسنده : سید رضااحمدي

 

امروزه مدیریت و نظار بر شبکه های بزرگ کامپیوتری و عملکرد سیستم ها کنترل پهنای باند به وسیله نرم افزارهای مدیریتی و نظارتی شبکه انجام می شود. با توجه به نوع ساختار و بستر شبکه مورد استفاده و گستردگی آن مدیران شبکه تصمیم گیری می کنند تا از چه نرم افزاری برای کنترل و مدیریت شبکه خود استفاده کنند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان در این زمینه یافت که هر یک از آن ها دارای ویژگی های مختلفی برای خود و شبکه مورد نظر دارا می باشند.

PRTG - Free Network Monitor 8.3.0.2021 نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت و نظارت بر شبکه های کامپیوتری پیشرفته با ابزارهای متنوع می باشد. همان طور که اشاره شد این نرم افزار برای شبکه های بزرگ طراحی شده و امکانات متعددی را برای مدیر شبکه فراهم می کند. از این نرم افزار می توان بر روی شبکه هایی همچون شبکه های موجود در یک ISP  و روتر ها و سوئیچ های مورد استفاده در آن ها استفاده نمود. بهینه سازی سیستم ها دستگاه های مورد استفاده به منظور کاهش Downtime آن ها ، مدیریت بر گروه ها و یوزرهای مدیریتی در شبکه ، مشاهده نحوه عملکرد و کارکرد device ها در روزهای مختلف و دوره های تعیین شده ، قابلیت تنظیم نرم افزار برای ارسال هشدار های تعیین شده به گوشی تلفن همراه و ... از ویژگی های این برنامه پیشرفته محسوب می شود. این نرم افزار محصولی از شرکت paessler می باشد .

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 17:41 :: نويسنده : سید رضااحمدي

آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32 به تاریخ 2011.2.14

 

کد : 5872


 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 17:39 :: نويسنده : سید رضااحمدي

 

آپدیت آفلاین آنتی ویروس Dr. Web به تاریخ 2011.2.14

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 17:36 :: نويسنده : سید رضااحمدي

آپدیت آفلاین آنتی ویروس Norton به تاریخ 2011.2.14

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب..



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, :: 13:49 :: نويسنده : سید رضااحمدي

نرم افزار Free Download Manager 3.0.871 که بیشتر کاربران آن را با نام اختصاری اش – FDM – می شناسند ، ابزاری است کاربردی و قدرتمند است که به صورت ۱۰۰ درصد رایگان و متن باز تحت لایسنس GPL منتشر می شود و تا کنون تواسته است کاربران بسیاری به واسطه ی قدرت بالای خود جذب کنید . با این نرم افزار خواهید توانست هر گونه فایلی را که بر روی پروتکل های HTTP ، HTTPS و FTP قرار دارند با سادگی عملی که هیچ گاه تجربه اش نکرده اید ، دانلود نمایید . با در اختیار داشتن برنامه FDM دیگر نیازی به شروع مجدد فایلهایی که به صورت ناقص دانلود شده اند نخواهید داشت چرا که این نرم افزار به شما کمک می کند تا هر فایلی را از نقطه ای که دانلود کردن آن بنا به دلایلی نظیر قطع شدن اینترنت ، ری استارت کردن ویندوز و … قطع شده است ، ادامه داده بی آنکه نیازی به دریافت بخش هایی باشد که قبلا دانلود کرده اید . علاوه بر این اگر سایتی که قصد دانلود فایل از آن را دارید از ایست ( Resume ) پشتیبانی نکند ، FDM شما را آگاه خواهد ساخت تا تصمیمات لازم را از همان ابتدا بگیرید تا از اتلاف وقت و سرمایه ی خود جلوگیری کرده باشید .
مدیریت کننده دانلود Free Download Manager با تقسیم کردن فایلهای دانلودی به چندین قسمت و دانلود هر یک به صورت جداگانه و آنی باعث افزایش سرعتی می شود که طبق گفته ی سایت سازنده به عدد نجومی ۶۰۰% نیز می رسد ! این برنامه همچنین دانلود فایلهای شما را سازماندهی خواهد کرد تا به طور مثال شروع فرایند دانلود از زمانی که می خواهید ، به صورت خودکار آغاز شده و حتی با تنظیم کردن هنگام اتمام ، آن را در ساعتی مشخص خاموش کنید . قابلیت مهمی که سایر نرم افزار های موجود در این رده از آن بی بهره هستند ولی در FDM گنجانده شده است ، پشتیبانی از پروتکل بیت تورنت است که می تواند مژده ی خوبی برای طرفداران این فناوری نسبتا نوظهور باشد .

http://freefilesdn.info/wp-content/uploads/2010/09/Free-Download-Manager-25-Build-75851771.jpg

 



ادامه مطلب ...
Skype 4.2.0.163 Portable_www.MihanDownload.com.jpg
حتما به اين موضوع فکر کرده ايد که از طريق اينترنت مي توانيد با دوستانتان ارتباط صوتي داشته باشيد . شايد به محض شنيدن اين جمله به نرم افزار ياهو مسنجر که امکان ارتباط متني،صوتي و تصويري را در اختيار کاربر قرار مي دهد ، فکر مي کنيد . ياهو مسنجر بهترين نرم افزار در زمينه ي ارتباط اينترنتي است . چرا که قابليت هاي فراواني در درون خود دارد . اما اگر در همين جا به طور مثال به ارتباط صوتي از طريق اين نرم افزار توجه کنيم مي بينيم که براي اين ارتباط سرعت اينترنت خيلي مهم است و مي توان گفت کاربران ديال آپ نمي توانند ارتباط صوتي خوبي با دوستانشان داشته باشند و صدا قطع و وصل مي شود . در زمينه ي ارتباط صوتي از طريق اينترنت يک نرم افزار کاملا حرفه اي و اختصاصي به نام اسكايپ (SKYPE) وجود دارد که بهترين نرم افزار ارتباط صوتي مي باشد .البته اسكايپ به شما امكان ارتباط متني و ويدئويي را هم ارائه مي دهد ولي آنچه اسكايپ را از بقيه نرم افزار هاي مشابه متمايز مي كند ،‌ كيفيت ارتباط صوتي بسيار عالي آن مي باشد . اگر تا بحال از آن استفاده نكرده ايد ،‌حتما از كيفيت آن شگفت زده خواهيد شد . از توانايي هاي اسكايپ اين است كه تنظيمات صدا را با توجه به سرعت ارتباط اينترنتي تان تنيم مي كند و اين كار را بسيار خوب هم انجام مي دهد . به اين معني كه هرچه ارتباط اينترنتي بهتر و سريع تري داشته باشيد ، كيفيت و وضوح صدا در اسكايپ بالا تر خواهد رفت . برقراري ارتباط صوتي از طريق اسكايپ بسيار لذت بخش است و مهمترين قسمت وضوح و كيفيت صدا است كه مانند تلفن عادي و در بعضي مواقع بسيار بهتر از تلفن هم است . براي ارتبطات از طريق اسكايپ ،‌كافيست هر 2 طرف ، اسكايپ را بر روي سيستم شان نصب كنند . سپس همديگر را در ليست شان اضافه كنند و به راحتي مكالمه شان را آغاز كنند . ارتباط اسكايپ با اسكايپ رايگان است . همچنين امكان ارتباط متني و ويدئويي هم در كنار ارتباط صوتي ،‌وجود دارد . به اين ترتيب مي توانيد با دوستان و يا خانواده تان با كيفيت بسيار خوب ،‌صحبت كنيد . اگر دوستي در كشور ديگري داريد ، از اين طريق مي توانيد بصورت رايگان و با كيفيت خيلي خوب باهم در تماس باشيد . براي پيدا كردن دوستانتان در اسكايپ نياز نيست تا شناسه دقيق شان را بدانيد ،‌مي توانيد در قسمت جستجوي آن ،‌نام فرد موردنظرتان را تايپ كنيد ،‌ سپس ليست نام هاي مشابه به همراه اطلاعات ديگري مانند كشورو شهر طرف مقابل را براي تان ليست مي كند تا به راحتي فرد مرد نظرتان را بيابيد . غير از موارد بالا ،‌اسكايپ داراي محيطي بسيار زيبا و دوست داشتني است كه لذت كار با آن را دوچندان مي كند . اين نسخه از نرم افزار که در اختيارتان قرار داده ايم پرتابل ( بدون نياز به نصب ) مي باشد . يعني شما به راحتي مي توانيد با کپي کردن فايل نرم افزار در فلش مموري خود، از آن در محلهايي که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

توضيحات کامل تر و ويژگي هاي برنامه در ادامه ي مطلب موجود است .
 

ويژگي هاي کليدي نرم افزار Skype 4.2.0.163 Portable :
- ارتباط صوتي با كيفيت بسيار بالا و حتي بهتر از تلفن عادي (تلفن اينترنتي رايگان)
- استفاده بهينه از سرعت اينترنت تان براي افزايش كيفيت ارتباط
- تنظيم كيفيت و وضوح صدا با توجه به كيفيت ارتباط اينترنتي
- جستجوي افراد با نام ،‌كشور ،‌سن  و اطلاعات ديگر
- امكان تماس با تلفن عادي از طريق اينترنت
- دسته بندي افراد در گروه هاي مختلف
- امكان برقراري چت ويدويي رايگان
- ارتباط اسكايپ با اسكايپ رايگان
- بروز رساني نرم افزار از اينترنت
- سازگاري با ويندوزهاي مختلف
- امكان ارتباط متني (چت متني)
- محيط زيبا و کاربرپسند
- بدون نياز به نصب
- کاربري آسان
- و ...


                             دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...

MOBILedit_Forensic_4.3.0.827_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه با فراگیر شدن دستگاه های دیجیتالی نحوه ی استفاده و مدیریت آنها یک امر بسیار مهم تلقی می شود. گوشی موبایل از جمله ابزارهای ارتباطی پر طرفدار است که کاربران آن روز به روز در حال افزایش هستند. یکی از راه های مدیریت بر روی گوشی های موبایل استفاده از کامپیوتر می باشد. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان اماده کرده ایم که در زمینه مدیریت بر روی گوشی موبایل بسیار خوب عمل می کند. نرم افزار MOBILedit Forensic یک نرم افزار بسیار خوب برای مدیریت بر روی گوشی موبایل لاز طریق کامپیوتر می باشد. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار به آسانی بر روی قسمت های مختلف گوشی خود مدیریت کنید. ابزارهایی در این برنامه قرار گرفته که میتوان برای دسترسی به قمست های مختلف موبایل خود استفاده کنید به عنوان نمونه شما میتوانید با اتصال گوشی موبایل خود به کامپیوتر با کمک این نرم افزار اس ام اس ارسال کنید و فهرست مخاطبین موبایل خود را تغییر دهید. همچنین یکی دیگر از مزیت های بسیار خوب این نرم افزار امکان تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات داخل گوشی می باشد با استفاده از ان از تمام اطلاعات و فایل های موجود در رم داخل و خارجی گوشی خود یک نسخه پشتیبان در هارد کامپیوتر خود تهیه کنید تا در صورت از بین رفتن اطلاعات به انها دسترسی داشته باشید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

MOBILedit_Forensic_4.3.0.827_[www.MihanDownload.com]_2.jpg
مدیریت کامل بر روی گوشی موبایل.
امکان ارسال اس ام اس از کامپیوتر.
قابلیت تهیه نسخه پشتیبان اطز اطلاعات داخل گوشی.
سازگار با انواع گوشی های موبایل.
  سازگار با ويندوز هاي مختلف.
داشتن حجم مناسب.
کاربرد آسان.
و ...

 

دانلود در ادامه مطلب...........


 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 12 بهمن 1389برچسب:, :: 17:0 :: نويسنده : سید رضااحمدي

دانلود جدیدترین نسخه محبوبترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.04.2 به همراه کرک تست شده ...

 




ادامه مطلب ...
سه شنبه 12 بهمن 1389برچسب:, :: 16:59 :: نويسنده : سید رضااحمدي
جدیدترین نسخه قدرتمندترین نرم افزار پخش تصویری و صوتی KMPlayer v3.0.0.1439 Final ...

نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.





ادامه مطلب ...
.: Weblog Themes By Pichak :.


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها



ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 588
بازدید کل : 37704
تعداد مطالب : 283
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


كد تقويم

چت روم

فال عشق


قالب میهن بلاگ download وبلاگ اسکین قالب بلاگ اسکای وبلاگ نویسان قالب وبلاگ دیکشنری آنلاین ایجاد فرم تماس ایجاد گالری عکس نمایش اوقات شرعی تقویم جلالی رتبه سنج گوگل مترجم سایت نمایشگر آی پی گوگل ساخت کد صوتی آنلاین آمارگیر فونت های زیباساز تغییر شکل ماوس فال حافظ فال عشق طالع بینی هندی طالع بینی ازدواج بازی آنلاین